Reklamácia
Nižšie nájdete kompletný návod ako postupovať pri riešení reklamácie
V prípade, že sa objaví akýkoľvek problém s Vašim tovarom, nás neodkladne kontaktujte prostredníctvom e-mailu na adrese: info@detijazdia.sk popr. na tel. č.: +420 704 826 414
Všetky reklamácie sa snažíme riešiť v čo najkratšej lehote!
Pre urýchlené vybavenie reklamácie budeme od Vás potrebovať nasledujúce údaje:
1. Kontaktné údaje:
Meno a priezvisko, telefónne číslo, email.
2. Predmet reklamácie
Číslo objednávky alebo faktúry.
Uveďte tiež či reklamujete celú objednávku alebo len jej časť.
3. Dôvod reklamácie
Vyberte jeden z nasledujúcich dôvodov:
- Tovar je poškodený
- Zásielka je nekompletná
- Bol dodaný iný tovar ako bol objednaný
- Vada tovaru
Ďalej bližšie popíšte vadu, poškodenia alebo dôvod reklamácie.
Ako prílohu emailu pripojte fotografie reklamovaného (poškodeného) tovaru (súbory .jpg, .gif, .bmp, .tif, .pdf):
Po obdržaní všetkých informácií Vás budeme obratom informovať s postupom a riešením Vašej reklamácie.